PROMO NOVEMBER 2016

Syok bertsunami sampai lupa nak update barang promo bulan ni..ooppps. Nanti ada orang marah pulak lupa nak citer ni.

Hm..bulan ni best jugak promonya.

Untuk kesihatan keluarga, semua boleh cuba Nutriferon tu. Mak, ayah, anak, atok, nenek..Nutriferon ni one of Aisyah's fav item. Dia pantang tengok..mesti minta. Nutriferon ni saya selalu bagi dalam 3 @ 4 kali seminggu kat Aisyah. So jarang sikit dia demam. Dulu bagi time dia demam je..saya nampak macam kurang berkesan. Lepas tukar konsisten bagi ni nampak ada perubahan.

Vitalea for child pulak multivitamin untuk kanak2. Saya baru start bagi kat Aisyah..nak kena kurangkan dia makan gula2. So, ni alternatifnya. Jangan risau pasal gula tambahan sebab vitalea ni guna stevia sebagai pemanis. So, lebih baik. Rase anggur. Kadang2 saya pun join makan sebab saya suka..hihi.

Seterusnya, Alfalfa Complex dan Lecithin. Special untuk yang nak kurus, mak2 menyusu, orang2 yang nak menajamkan minda, buang toksin. Nanti saya citer lagi pasal ni.

Ni nak kabo barang2 promo bulan ni. Kalau nak order macam biasalah..

Nak order dengan saya? Jom! 
 Anda inginkan penjimatan extra? 
Jom daftar keahlian dan anda bakal menikmati penjimatan sebanyak 15% - 25% bagi setiap pembelian. 

 Hubungi saya di talian 019-7000 938 (Nadiah) 


 Nak Kurus? Nak Cantik? Nak Sihat? 
Nak Bersih? Nak Yang Selamat? Nak Yang Berkesan?
 SEMESTINYA SHAKLEE! 
NAK SHAKLEE CARILAH SAYA! 

 Untuk sebarang pertanyaan tentang produk atau ingin menjadi ahli SHAKLEE, bolehlah berhubung dengan saya seperti berikut: 
 ✍ PM FB: Siti Nadiah Ismail 
 ✐ Blog: Super Ummi~Jom Sihat 
 ✉ Email: sniar11@gmail.com 
✆ Call/SMS/WhatsApp/Telegram: 019-7000938 
➲ COD Area: (WEEKDAYS): Area Padang Midin, Pengadang Baru, Bukit Payong, Bukit Sawa, Mydin Mall & Giant Padang Hiliran. (WEEKENDS): Gong Datuk, UMT, UNISZA, Manir, Batu Enam
NewerStories OlderStories Home

0 comments:

Post a Comment

Berminat dengan produk shaklee dari Nad? Atau anda perlukan konsultasi? Atau ingin menyatakan pendapat anda? Sila tinggalkan komen di bawah...